woensdag 23 januari 2019

Stripes and more stripes


Stripes as a string for Challenge 382.

Right away I knew I wanted to put the stripes in a circle. Took a tile that was done with the Gelli Plate method (you can see the size of my small Gelli Plate being pink) and put a circle on it. The pink is really shining, but the scan doesn't show that.
Then the stripes and ... the tangling could begin.

I had a zen time doing this!


Thank you for visiting my blog!!
Want to see more?
And ... I'm sorry, but I don't do Instagram, so I cannot comment there.

Blessed be!
Annemarie

7 opmerkingen:

  1. Wat een grappig effect geeft de gelly Plate!
    Leuke ondergrond en ook een mooie combinatie van tangles.
    Je vroeg me laatst of ik naar Frankfurt zou gaan om CZT te worden, maar ik kan niet lang van huis omdat mijn man een Parkinson patient is. Ook vind ik het nogal prijzig. Was jij wel van plan te gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful color and work.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool! I love that you're trying new techniques.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk resultaat met die "gelly plate". Ik vind paarse tinten altijd mooi en strepen zijn altijd prettig om te vullen, een mooie evenwichtige tile!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende die gelly plate niet en heb het opgezocht. Het is een beetje dezelfde manier met micavel (plastic vel) wat ik gebruikte in mijn stempelperiode. Met Brush Pennen over een micavel kleuren en daar wat waterdruppels op spatten. Door met meerdere kleuren te werken, liep dit prachtig in elkaar over. Daarna het papier er tussen leggen. Leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen