zondag 1 maart 2015

String Thing 81

Voor String Thing 81 had ik al een paar dagen een tile, die ik eerder gekleurd had met Lindy Stamp Stardust Spray, klaarliggen maar ik kwam er niet toe om verder te gaan. Zaterdagavond laat toch nog aan de gang gegaan en het resultaat zie je hieronder.

De opdracht was:
Fassett en
Phroz
te gebruiken en ik weet nog steeds niet of ik alleen Fassett heb gebruikt of toch ook een beetje Phroz :-)

Omdat de tile nogal druk was door de spray nam ik een bruine Identy pen en met de dikke kant tekende ik de string. Voor de rest om en om de dikke en dunne kant van de pen en een oranje Sakura pen.
Heel eenvoudig, maar toch vind ik het resultaat wel leuk.

Op het weblog van Adele kun je zien hoe je zelf ook iets kunt insturen. Vanaf maandag (voor ons Nederlanders) staan alle inzendingen van de week op haar blog.
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag altijd leuk en leerzaam!


For days I had a tile, previously colored with Linda Stamp Stardust Spray, on my desk for String Thing 81, but for some reason I did not start tangling on it. Saturday evening (quite late) I finally began and the result is above.

The challenge was using
Fassett and
Phroz
and I'm still not sure if I only used Fassett or also some Phroz :-)

Because the tile itself was quite busy by the spray I took an Identy Pen and with the thick side I drew the string. The rest was done with thick and thin sides; I also used an orange Sakura
pen.
The tile is very simple, but yet I do like the result.

OnAdele's blog you can see how you can join this challenge. From Monday's (Tuesday for us Europeans) all entries of the past week are shown on her blog.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do, I will learn from it!
Blessed be!

Annemarie 

2 opmerkingen:

  1. Wonderful tile! I like the simplicity here. Lovely colours, too!
    Hugs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg speels en leuk geworden. Ook de kleuren zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen