zaterdag 14 maart 2015

Een lente 'swab'

LENTE: omdat we allemaal zo uitkijken naar bloemen, blaadjes en zon heeft Magda de lente als thema genomen voor de 'swab' van maart.

Een boekenlegger maken en zo dat het lente uitstraalt.

Ik maak vaak boekenleggers en vond dit een leuke opdracht. Ik kleurde eerst een A5 papier, met Ecoline, in lentekleuren en sneed hiervan vier repen.
De mooiste (althans in mijn ogen) genomen en begon met een diagonale string waarin ik het woord lente (wel met een sjabloon) plaatste.
Toen allerlei tangles, die wat lente uitstraling hebben, getekend aan beide kanten.
Vervolgens schaduw aangebracht met inktense potloden (wat ben ik daar toch blij mee, een goede aankoop geweest) wat meer kleur aangebracht en de letters gevuld met een Gelly Roll Metallic pen, alleen jammer dat je dat op de scan niet kunt zien.

Zelf ben ik best tevreden met het eindresultaat en hoop dat Ali dat ook is.



Op het weblog van Magda kun je alle inzendingen zien.

Dat je mijn blog bezoekt stel ik erg op prijs en ik hoop dat je een opmerking achterlaat. Ook wil ik iedereen bedanken die de vorige maand een opmerking achterliet. Die opmerkingen maken altijd mijn dag wat vrolijker en ik leer er ook vaak iets van.
Lieve groet,
Annemarie



6 opmerkingen:

  1. Mooi! Vooral de rechtse.. straalt de lente, de zon, jong groen maar ook rust uit!.. inktense kleurpotloden.. moet ze nog altijd leren gebruiken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie patroontjes en zachte lente kleuren. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zachte kleuren, echt ontluikende lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn ook erg leuk!
    Hoe heb je dat gedaan met ecoline?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tolle Lesezeichen hiermit bekommt man wider Lust zum lesen

    BeantwoordenVerwijderen