vrijdag 7 februari 2014

String Thing 26

Omdat het bijna Valentijnsdag is kiest Adele voor String 39, een hartvorm.
De tangles die je kiest moeten degenen zijn die je leuk vindt.
Nou, dat is niet zo moeilijk, er zijn er veel die ik graag, en veel, gebruik. Ik vond dit een leuke uitdaging.
Ik begon met papier dat ik eerder gekleurd had en gebruikte een zwarte pen. Toen dat klaar was heb ik nog wat kleur aangebracht met aquarel potloden.

Op het weblog van Adele kun je zien hoe je zelf ook iets kunt insturen. Vanaf maandag staan alle inzendingen van de week op haar blog.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag altijd leuk en leerzaam!


Because it's almost Valentine's Day Adele chooses String 39, a heart shape.
You have to use tangles that you love. Well, that's not so difficult, there are a lot that I love and like to use. I did like to do this challenge.
I started with hand colored paper and used a black pen. After finishing I used a aqua-rel pencil for some more color.

On Adele's blog you can see how you can join this challenge. From Monday's alle entries of the past week are shown on her blog.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do, I will learn from it!

Blessed be!
Annemarie




1 opmerking: