woensdag 22 juni 2016

White, red, black and .... fun!

Deze challenge ontstond 'per ongeluk'. Laura gebruikte (per ongeluk dus) een rode pen en omdat ze de tile niet weg wilde gooien, maakte ze hem af met een zwarte en rode pen. De opdracht deze week is dan ook om eveneens een rode pen te gebruiken en het wat speels te houden.

Ik begon met TaroFlora van Julie Evans, een tangle die ik kort gekleden ontdekte in een boek van Beate Winkler en erg leuk vind. Printemps op de achtergrond tekende ik met een potlood. Ik zag dat al vaker bij anderen en vind het wel leuk staan.
This challenge was 'born' accidentally, because Laura used a red pen instead of a black one. Because she didn't want to put the tile in the bin she finished it and ... well here is this week's challenge. She also asked us to keep it a bit playful. Just having fun!

I started with TaroFlora by Julie Evans, a tangle I found in a book of Beate Winkler that I like a lot. Printemps in the background is drawn with a pencil. I saw that a few time in work of other tanglers and like it.

Op het weblog van Laura 'I am the diva' kun je zien wat mede tanglers van deze challenge maakten en, als je wilt (en waarom niet?) ook je eigen tile uploaden.

Dat je mijn blog bezoekt stel ik erg op prijs en ik hoop dat je een opmerking achterlaat. Ook wil ik iedereen bedanken die vorige week een opmerking achterliet. Die opmerkingen maken altijd mijn dag wat vrolijker.

On the web-log of Laura 'I am the diva' you can see what other tanglers made of this challenge and, if you want (and why not?) upload your own tile.

I do appreciate you visiting my blog a lot and I hope you will leave me a comment. I want to thank every one that left me a comment last week. Those comments always brighten my day!

Blessed Be!!!
Annemarie

15 opmerkingen:

  1. Een mooie frisse tile en inderdaad die fijne Printemps op de achtergrond maakt je tekening helemaal af. Ik vind die rode schaduw rond Taro Flora erg geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous piece! It's really striking and I love "Taroflora". I've never seen it before and it reminds me of the Diva's pattern "Artoo" and Adele Bruno's "Iza", two of my favorite organic patterns. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat rode tintje. Ik ben nog steeds fan van printemps ��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, vrolijke tile! Leuk idee ook, Printemps op de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very nice, Annemarie. I like the TaroFlora and the background adds a lot of interest to the tile.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your layering of colours and tones looks great. Will have to look up Taroflora and try it myself.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aha het achtergrondje is in potlood! Leuk; potlood als derde kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Speels is hij zeker, erg leuk zo.Mooi met dat rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful, Annemarie! I love the tangles you chose and the Printemps fading away in the background!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful combination and wonderful shaded! Happy Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen