zaterdag 26 juli 2014

Oeps


String Thing 50 deze keer, bijna een jaar gevuld door Adele.
In string 49 gebruikte ik: Cack, Ciceron (!?), Cockles & Muscles en Crescent Moon.
Ciceron had ik niet eerder gebruikt, dus ging ik naar de site van Mariët om deze op te zoeken. Leuk, ik wilde deze wel gebruiken en was druk bezig toen ik erachter kwam dat ik de verkeerde heb gebruikt. Bovenaan stond Ilana en daaronder Ciceron; niet goed gekeken dus. Goed, in zentangle bestaan geen vergissingen, bij mij dus wel :-)

Ik heb met plezier gewerkt aan deze opdracht en ben tevreden met het resultaat.

Op het weblog van Adele kun je zien hoe je zelf ook iets kunt insturen. Vanaf maandag staan alle inzendingen van de week op haar blog.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag altijd leuk en leerzaam!


String Thing 50 this time, almost a year filled by Adele.
In string 49 I used: Cack, Ciceron (!?), Cockles & Muscles and Crescent Moon.
I did not use Ciceron before, so I went to the site of Mariët, to look it up. Great, I decided to use this tangle and being busy doing so I suddenly found out that it was the wrong one. At the top of Mariët's page was Ilana and under that Ciceron; so I did not look right.
Well, no mistakes in zentangle, yet mistakes by my :-)

I loved working on this String Thing and I'm quite happy with the result.

On Adele's blog you can see how you can join this challenge. From Monday's all entries of the past week are shown on her blog.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do, I will learn from it!
Blessed be!
Annemarie 

2 opmerkingen:

  1. Wonderful and very well balanced tile! In my opinion Ilana goes very well here. Your "mistake" got a beautiful result and you are right ... in the end it is not a mistake!
    Have a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice! I love the balance. It seems to be bursting off the page and spreading out, too! :)

    BeantwoordenVerwijderen