donderdag 14 april 2016

De Ram .....

Het sterrenbeeld teken Ram is het onderwerp deze maand april.

Nou ben ik zelf een ram (25 maart), dus ik 'moest' wel meedoen. Onzin, ik vind het ook gewoon een leuke uitdaging.

Ik begon met de string, die Magda aangaf en vervolgens vulde ik de tile met tangles, die één voor één in me opkwamen. Geen kleur deze keer, gewoon zwart / wit zoals de basis van Zentangle is.

Hopelijk vindt Magda, aan wie ik hem mocht sturen, hem leuk.

Dank je Magda, een leuke uitdaging waar ik een paar aangename uurtjes mee doorbracht.

warme groet,
Annemarie

3 opmerkingen:

  1. I like your tile very much! Great !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi, dit sterrenbeeld Ram. Mooie evenwichtige verdeling van de patroontjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Annemarie! Enne.. ik ben de gelukkige ontvang"ster"! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen