donderdag 26 november 2015

D&C 34; just three tangles

The letters H, W and N are the ones for this week’s Alphabet challenge.

I did only use three tangles this time:

Heartrope by Bunny Wright
Wheelz by Suzanne McNeil
and
Nipa by Adle Bruno.

Wheelz became huge on this tile, but that just happened :-)


By following this link you will see what other tanglers did and also how you yourself can participate.

Thanks a lot for visiting my blog, I hope you will take the time to leave a comment (or even more to become a follower) that will help me learn more.
I will try to comment to every one that did sent in an entry!

Blessed Be!
Annemarie

6 opmerkingen:

  1. Fraai! Ik heb geprobeerd me voor te stellen hoe deze tile zou zijn zonder gekleurde achtergrond. Heel anders denk ik ;-) Ik gebruik zelf nauwelijks kleur, maar vind het bij jouw werk heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fraai! Ik heb geprobeerd me voor te stellen hoe deze tile zou zijn zonder gekleurde achtergrond. Heel anders denk ik ;-) Ik gebruik zelf nauwelijks kleur, maar vind het bij jouw werk heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annemarie, this is a fun tile!! It is interesting the color is similar to Sarah's (the first one) :) Thank you for joining in!!

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/11/my-diane-caroliens-h-w-n-challenge-entry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooo ik zie deze nu pas. Anders dan van jou gewend, maar daarom zeker niet minder mooi. Heel apart en weer mooie kleur gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen