zondag 25 mei 2014

String Thing 41


Ik ben laat deze week; kreeg vrijdag een nieuwe computer (wat een genot, wat een snelheid) en was daar drukker mee dan met tanglen.
Hoop dat het net nog lukt om mee te doen, ik weet nooit precies hoe dat zit met het tijdsverschil (het is hier in Nederland nu zondagochtend 8.20).

Ik vond het leuk om te doen, hoewel de tangles lastig te combineren zijn. Ik heb River en Riverstone van het papier af laten lopen, omdat dat mooier was.

Op het weblog van Adele kun je zien hoe je zelf ook iets kunt insturen. Vanaf maandag staan alle inzendingen van de week op haar blog.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag altijd leuk en leerzaam!


I'm late (too late?) this week; got a new computer on Friday (what a pleasure, what speed!) and was more busy with that then with tangling.
I hope I'm still in time with my entry, I never really sure about the time difference (here in The Netherlands it's Sunday morning 08:20 now)

I liked this week’s challenge, however the tangles are not easy to combine. I 'allowed' River and River-stone to 'walk' of the paper because that looks better here.

On Adele's blog you can see how you can join this challenge. From Monday's all entries of the past week are shown on her blog.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do, I will learn from it!
Blessed be!
Annemarie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten