dinsdag 15 maart 2016

Een zen landschapje

Alweer voorjaar en Magda vraagt ons voor de Swap van maart een 'zen-landschapje' te creëren.

Omdat ik gelezen had, dat mijn swap partner, Jolanda, van rood houdt, kleurde ik eerst een tile rood. In het echt is de kleur dieper, maar toch werd het meer paars dan rood. Als kader nam ik een cirkel en tekende daarin de string.

De lijnen van de string maakte ik met een dikke pen flink donker, zodat het golvende wat te zien blijft.

Dit was leuk om te doen! 

Meer resultaten kun je zien op het weblog van Magda.



Warme groet,
Annemarie

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk om er een zendala van te maken en weer een prachtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik geniet ook altijd van dat prachtig kleurgebruik! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen