zaterdag 17 januari 2015

Lets party: String Thing 75!


Na de 200 challenges van The Diva, nu een goede tweede voor Adele met 75 String Things! Gefeliciteerd Adele, dat is heel wat werk geweest.

We gebruiken een string van Marta Thomas, ook nummer 75. En daarbij, ook van Maria, de tangles:

Bales
Echoism (deze gebruikte ik niet)
Ennies
en
Pokeleaf/Pokeroot.

Ik vond de string lastig combineren met de tangles en ben niet erg weg van het eindresultaat. Toen ik net voor de zoveelste keer keek, zag ik ineens een soort gezicht????
Wonderlijk.

Op het weblog van Adele kun je zien hoe je zelf ook iets kunt insturen. Vanaf maandag staan alle inzendingen van de week op haar blog.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag altijd leuk en leerzaam!


After the 200 challenges by The Diva, now a second (and well deserved) place for Adele with 75 String Things! Congratulations Adele, this has also been a lot of work.

We use a string by Maria Thomas, also number 75. And with that, also by Maria, the following tangles:

Bales
Echoism (I did not use this one in my tile)
Ennies
and
Pokeleaf/Pokeroot.

I had a hard time combining the string with the tangles and I'm not pleased with the end result.
When I looked at the tile a few moments ago I saw a face????? Weird.

On Adele's blog you can see how you can join this challenge. From Monday's all entries of the past week are shown on her blog.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do, I will learn from it!
Blessed be!
Annemarie 

5 opmerkingen:

  1. I saw a face right away--LOL!
    Have a great weekend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely tile for the String Thing challenge! Especially I like your Ennies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I see a face too, a happy face :) nice work!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het laat inderdaad een beetje aan een lachebekje denken. Leuke tile en weer leuke kleurtjes, hahaha, dezelfde als ik gebruikt heb.
    Ja dank je wel voor je reactie op mijn gewonnen prijs van de Diva, ben benieuwd, leuk! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    BeantwoordenVerwijderen