vrijdag 7 maart 2014

How on earth .............

Dit keer komt Adela met een heel lastige; een string bestaande uit allemaal kleine vakjes.

Ik begon eraan terwijl ik geen idee had wat ik ermee moest. Dan ineens weet ik het: lijnen alleen maar lijnen en later als de lijnen klaar zijn, aan de buitenkant een paar tangles.
Dit alles deed ik op papier dat ik gemarmerd had met scheerschuim en ecoline (dank je wel Diana!).

Toen het klaar was bedacht ik ineens dat ik helemaal vergeten was dat je tangles met een P moest gebruiken. Hoe is het mogelijk dat ik dan vergat?

Toch stuur ik dit in naar Adele, want ik heb geen tijd om er nog een te maken omdat we dit weekend weg gaan. Lekker even naar een hotel, even weg.

Op het weblog van Adele kun je zien hoe je zelf ook iets kunt insturen. Vanaf maandag staan alle inzendingen van de week op haar blog.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag altijd leuk en leerzaam!

 
This time Adele brings a very tricky one; a string being all little boxes.

I started having no idea what I would do with it. And then all of a sudden I know: lines, just lines and later, after I finished the lines, a few tangles at the outside.

I did this on paper that I had marbled with shaving foam and ink (thanks Diana).

After I finished I realized that I had forgotten to use tangles with a P. How on earth could I forget that?

Yet I send this to Adle, because I have no time to make another one while we go away for a few days. Just get away to a hotel in a very old and beautiful town and enjoy the early spring!

On Adele's blog you can see how you can join this challenge. From Monday's alle entries of the past week are shown on her blog.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do, I will learn from it!

Blessed be!
Annemarie




5 opmerkingen:

  1. I love what you did with this challenge. I love the way each of your blocks is slightly irregular, all different shapes. I love how your line go all different directions and are of slightly different spacing. But I especially love the two blocks with sunbursts in them. And your shading it wonderful. It's really a great tile!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat issie leuk geworden Annemarie! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! I think you did a wonderful job here. I like your interpretation of the challenge.
    Have a few wonderful days!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's really different, Annemarie - I like it very much. I didn't manage to find time to do one myself but as SO curious to know what everyone else does. I had made a start by adding Pendrils to the background but as soon as I put some of the other tangles on, I didn't like it anymore...
    (Shaving foam??)
    Axxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je papier is mooi geworden Annemarie! Ik vind je eindresultaat geweldig. Ik vond het inderdaad ook een lastige. In eerste instantie dacht ik oh een grid patroontje past hier geweldig in. Maar toen ik naar de lijst van patroontjes keek, stond deze daar helaas niet in. En toen werd de opdracht opeens een stuk lastiger. Ik vind je tile in elk geval erg mooi geworden.
    Veel plezier met je uitje!

    BeantwoordenVerwijderen