dinsdag 21 januari 2014

Dare 88

Erin was weer mateloos druk, dus de Dare wat later. Ik bewonder dat; zo druk en dan toch tijd vrij maken om voor 'haar tanglers' de wekelijkse Dare te maken. Chapeau!

Op de een of andere manier werd mijn zendala gevuld met tangles met veel lijnwerk. Ik ben blij met het resultaat.

Op de site van Erin, The Bright Owl, kun je zien wat andere tanglers hiermee deden en als je wilt je eigen zendala uploaden.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag altijd leuk en leerzaam!



And again, Erin was extremely busy, so the Dare was a bit later. I do admire that, so busy and still making time to make the weekly Dare for 'her tanglers'. Big compliment!

One way or the other my zendala was filled with tangles with a lot of lines. I'm happy with the result.

On the site of Erin, The Bright Owl, your can see what other tanglers did with the template and, if you wish, upload your own.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do, I will learn from it!

Blessed be!
Annemarie




16 opmerkingen:

  1. Lovely and very 'classical' Zendala, Annemarie. I like the border you have made for it too. Axxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the crisp feeling of this.well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful Zendala, Annemarie. I love how you used Paradox. Terrific effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is great! Looks like it would have been meditative just to make! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je mag hoer wel meer dan blij mee zijn. Mooi ingevuld, hè lijkt wel om elkaar te draaien prachtig.😄

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier kun je echt heel trots op zijn !
    Ik vind het geweldig mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, this is absolutely gorgeous!! Great using of Paradox!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful, Annemarie. It really pulls you in and lets you feast on the lovely work.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wauw! hij is echt mooi! ik wou dat ik dat zo kon! bij mij eindigt dat soort werk altijd in gebroddel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, ik blijf er naar kijken wat een prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Brilliant Annmarie, the shading and border really set it off.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Like the movement that you created with this one. I think that you did a great job shading this.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very beautiful Annemarie! Love the folded/twisted look with the surpirse underneath!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is really incredible, Annemarie! Love it!

    Be happy and create,

    Jacque Solomon
    www.tanglebright.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so beautiful and calming! Love it, Annemarie.

    Keep tangling and catch some happy,

    Jacque Solomon
    www.tanglebright.com

    BeantwoordenVerwijderen