dinsdag 4 december 2012

Een beetje laat: Dare 34


Zodra ik dit sjabloon zag, kreeg ik zin om te beginnen.
Maar …....... nadat mijn man vorige week snip en snipverkouden was, ontsnapte ik helaas niet aan dit gedoe. Daarom wat later dan 'normaal' mijn bijdrage aan Dare 34.

Dit weekend viel hier de eerste sneeuw van het jaar, hoewel het (nog) niet bleef liggen.

Wil je inzendingen van anderen zien of meer weten over de wekelijkse Dare, of ga dan naar 'The Bright Owl'.

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken, als je een reactie achter laat vind ik dat erg leuk!

As soon as I saw this template, I felt like starting tangling on it.
But ….... after my husband had a bad cold last week, I unfortunately did not escape and got the same.
That's why my entry to the Dare 34 is a few days later than 'normal.

This weekend we had the first snow of the year here, just some wet snow, it was gone in a few hours.

If you want to see work of other tanglers, or want to know more about the weekly Dare, go to 'The Bright Owl'.

Great that you came visiting my blog; if you consider leave a comment I will like that a lot!

So, up to the Challenge now!

Annemarie

9 opmerkingen:

  1. Wauw deze is mooi geworden ,zeg. Prachtig geheel met de door jouw gekozen patroontjes. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice shading. I like the use of the same tangle in two different rings.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annemarie, ik vind deze echt prachtig geworden. Slim om patroontjes te laten terug te komen. Geeft je Zendala een hele evenwichtige uitstraling. Hopelijk ben je weer wat opgeknapt. En wat de sneeuw betreft... Volgens mij voorspellen ze voor het komende weekend nog meer.

    Gr. Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely zendala - I am amazed how you manage to do these perfectly parallel lines! - Aliyaran

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry you were sick!
    Your zendala is beautiful, though! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your Zendala! It is beautiful. I especially like the center.

    BeantwoordenVerwijderen